ALO ANFA: HIZLI ÇÖZÜM ANINDA HİZMET

image

ALO ANFA: HIZLI ÇÖZÜM ANINDA HİZMET

ANFA Genel Müdürlüğü, faaliyet alanları kapsamında Ankaralıların sorunlarına daha hızlı çözüm sunmak adına geri bildirime önem gösteriyor.

Göreve geldiği günden beri “Birlikte yöneteceğiz.” sloganıyla Ankaralıların taleplerini doğrudan ulaşmayı hedefleyen Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mansur Yavaş, 153 Mavi Masa kanalıyla gelen taleplere yetişmesi için halkla ilişkiler bölümüne, ayrı önem göstermişti. Yapılan her başvurunun doğru sonuçlandırılması ve daha kaliteli hizmet sunulması amacıyla hareket eden ABB, çeşitli yollarla kendisine iletilen şikâyetleri ilgili dairelere ve iştiraklere dağıtarak vatandaşın sorunlarına daha hızlı çözüm bulmayı hedefliyor.

Kurulan bu sistem dâhilinde kendi iç bünyesinde de bir ağ oluşturan ANFA Genel Müdürlüğü, Ankara’nın yeşil alanları üzerinde yaşanan aksaklıklara daha hızlı müdahale edebilmeyi amaçlıyor. Ankara için çalışmalarını sürdüren ANFA, ayrı ayrı her biriminde belirlediği mavi masa temsilcileriyle hizmet veriyor.

Peki, sistem nasıl işliyor:

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı’nda toplanan tüm şikâyetler faaliyet alanlarına göre ayrıştırılarak mavi masa sistemi üzerinden ilgili daire başkanlıklarına gönderilir. Ankara’nın yeşil alanlarına dair şikâyetlerin iletildiği Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı, ANFA’nın görev sahasında olan başvuruları ANFA’ya yönlendirir. ANFA’ya ait tüm başvuruları toplayan Fuar, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, sosyal medya ve parklardaki şikâyet kutularında gelen başvuruları da tasnif ederek ilgi alanlarına göre birim müdürlüklerine iletir. Birim müdürlüklerinde bulunan mavi masa temsilcileri tarafından başvuru değerlendirilerek şikâyete konu olan sorun ivedilikle giderilir ve şikâyet sahibi vatandaşa konu hakkında bilgi veren bir ileti hazırlanır. Hazırlanan bu ileti, son kontroller yapıldıktan sonra ABB tarafından vatandaşa iletilir.

Yeşil alanlara yönelik çalışmaların hafiflediği kış döneminde haftalık 200’e yakın mavi masa talebine cevap veren ANFA, Ankara’ya daha kaliteli hizmet sunmak adına gelen yerinde önerileri de 2021 planlamalarına dâhil ediyor. Ankara’nın yeşil alanlarına dair şikâyet ve önerilerinizi, kurumsal web sitesi üzerinden “ALO ANFA” bölümünden ve sosyal medya hesaplarından iletebilirsiniz.

facebook.com

twitter.com

https://www.instagram.com/anfaankara/?hl=tr






Haber Galerisi