ALO ANFA: HIZLI ÇÖZÜM ANINDA HİZMET
ANFA
Genel Müdürlüğü, faaliyet alanları kapsamında Ankaralıların sorunlarına daha
hızlı çözüm sunmak adına geri bildirime önem gösteriyor.
Göreve geldiği günden beri “Birlikte
yöneteceğiz.” sloganıyla Ankaralıların taleplerini doğrudan ulaşmayı hedefleyen
Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mansur Yavaş, 153 Mavi Masa kanalıyla
gelen taleplere yetişmesi için halkla ilişkiler bölümüne, ayrı önem
göstermişti. Yapılan her başvurunun doğru sonuçlandırılması ve daha kaliteli
hizmet sunulması amacıyla hareket eden ABB, çeşitli yollarla kendisine iletilen
şikâyetleri ilgili dairelere ve iştiraklere dağıtarak vatandaşın sorunlarına
daha hızlı çözüm bulmayı hedefliyor.
Kurulan bu sistem dâhilinde
kendi iç bünyesinde de bir ağ oluşturan ANFA Genel Müdürlüğü, Ankara’nın yeşil
alanları üzerinde yaşanan aksaklıklara daha hızlı müdahale edebilmeyi
amaçlıyor. Ankara için çalışmalarını sürdüren ANFA, ayrı ayrı her biriminde
belirlediği mavi masa temsilcileriyle hizmet veriyor.
Peki, sistem nasıl işliyor:
Basın Yayın ve Halkla
İlişkiler Dairesi Başkanlığı’nda toplanan tüm şikâyetler faaliyet alanlarına
göre ayrıştırılarak mavi masa sistemi üzerinden ilgili daire başkanlıklarına
gönderilir. Ankara’nın yeşil alanlarına dair şikâyetlerin iletildiği Çevre
Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı, ANFA’nın görev sahasında olan başvuruları
ANFA’ya yönlendirir. ANFA’ya ait tüm başvuruları toplayan Fuar, Basın Yayın ve
Halkla İlişkiler Müdürlüğü, sosyal medya ve parklardaki şikâyet kutularında gelen
başvuruları da tasnif ederek ilgi alanlarına göre birim müdürlüklerine iletir.
Birim müdürlüklerinde bulunan mavi masa temsilcileri tarafından başvuru değerlendirilerek
şikâyete konu olan sorun ivedilikle giderilir ve şikâyet sahibi vatandaşa konu
hakkında bilgi veren bir ileti hazırlanır. Hazırlanan bu ileti, son kontroller
yapıldıktan sonra ABB tarafından vatandaşa iletilir.
Yeşil alanlara yönelik
çalışmaların hafiflediği kış döneminde haftalık 200’e yakın mavi masa talebine
cevap veren ANFA, Ankara’ya daha kaliteli hizmet sunmak adına gelen yerinde
önerileri de 2021 planlamalarına dâhil ediyor. Ankara’nın yeşil alanlarına dair
şikâyet ve önerilerinizi, kurumsal web sitesi üzerinden “ALO ANFA” bölümünden
ve sosyal medya hesaplarından iletebilirsiniz.
https://www.instagram.com/anfaankara/?hl=tr